Vitamina D
17:30
2 Responses
Rolul vitamiei in organismul uman este unul dintre cele mai importante.Ultimele cercetari spun ca doza de vitamina D recomandata pana acum la copii si adulti ar trebui dublata deoarece poate prevenii cele mai grave boli,una din ele fiind cancerul, diabetul, rahitismul .Academia Americana de pediatrie ,cea care de altfel este sustinatoarea acestei teorii,recomanda vit.D inclusiv copiilor hraniti la san.In afara laptelui ,vitamina D se mai gaseste in uleiul de peste,macrou,ton si sardine .Cea mai bogata sursa de vitamina D ramane insa lumina solara cu ajutorul careia organismul nostru este capabil sa produca singur.Adrian Gombart cercetator al vitaminei D, la Universitatea de Stat Oregon spune ca noile recomandari sunt date in conditii de siguranta dar ca 400 unitati "probabil nu sunt de ajuns".
El a mai spus ca multi experţi cred că un supliment de vitamina între 800 şi 1000 de unităţi pe zi, ar fi mult mai eficient in combaterea bolilor.Acest subiect este strict informational si nu inlocuieste sfatul medicului tau de familie.
El a mai spus ca multi experţi cred că un supliment de vitamina între 800 şi 1000 de unităţi pe zi, ar fi mult mai eficient in combaterea bolilor.Acest subiect este strict informational si nu inlocuieste sfatul medicului tau de familie.
Read more...











